Posted By: pvl (pvl) on 'CZancient'
Title:     re rer e rer erererereererererrerererereer ?
Date:      Thu Nov 14 18:11:15 1996

> 
> MRS ktore by ukladalo zdrojak do 128 baniek (zatial) neexistuje,
> teda aspon ja o takom neviem. A preco som take este neurobil.
> Je na to hned niekolko dovodov:
> 
> 1: Cele MRS sa nachadza v hornych 16k. V dolnych 48k nema nic.
>    Ak by chcelo ukladat text do 128 baniek, musel by som ho
>    presuvat na ine adresy (a to je poriadna babracka, na ktoru
>    nemam cas, kedze nemam zdrojak celeho MRS v elektronickej forme).
>    Alebo by som potom do neho musel spravit daky 'virus', ale zase
>    by boli problemy - kam ho umiestnit aby nezavadzal, a tak.
> 2: Akosi som ho doteraz nepotreboval. Ked programujem nieco dlhsie,
>    (napriklad dake demo na 128k Speccy) tak obycajne mam vsetky
>    128 banky zapraskane datami (grafika,texty,hudba). A samotny
>    kod na odskusanie prekladam od adresy 0 (do jednej banky MB02).
> 3: Pocnuc verziou MRS 09 som zoptimalizoval rutinky na vlozenie
>    riadku do, alebo zmazanie riadku zo zdrojoveho textu. Keby to
>    malo pracovat po ramkach, bolo by to ovela ovela ovela pomalsie.
> 4: Loadovanie a savovanie zdrojaku by bolo ovela ovela zlozitejsie.
>    Ak by zdrojak zaberal viac baniek, bol by ulozeny vo viacerych
>    samostatnych suboroch. Take vylomeniny ako ulozenie vsetkych
>    baniek do jedneho suboru zasadne odmietam robit, lebo to by
>    bolo treba zlozito prerabat pre kazdu disketovu jednotku zvlast
>    (sice to treba aj teraz, ale teraz je to ovela jednoduchsie).
> 
Uplne s tim tedy nesouhlasim, ale napr s savem mas pravdu

> V tejto suvislosti mam otazku na vsetkych Prometheusakov: Ako to
> riesi Prometheus 128, co sa stane,ak ho loadnem do hornych 16k ?
> A ked mam v nom uz taky, povedzme 64k dlhy text, a pridam niekam
> na zaciatok (alebo na koniec) jeden riadok, ako dlho mu trva kym
> ho cele zaradi do textu ?
> 
Ja jsem teda Prom 128 instaloval az dnes rano, ale myslim ze to je docela 
rychle. Urcite rychlejsi nez to bylo v MRS pri delce zdr 20KB (drive)

> % libilo by se mi, i kdyby do MRS implantoval "normalni" Promikackou syntaxi
> 
> Jeeejej, a to uz naco ???? Joj, co by sa vsetko mne lubilo.
> Ozaj, a co keby mal Prometheus MRSovu syntax prikazov ? (to je protiotazka)
> Ale vazne: Pomohlo by to keby to aj malo ? Myslim ze ten, kto bol zvyknuty
> na Promethea (a nielen na syntax, ale aj na celu tu jeho filozofiu) asi
> neprejde na MRS ani keby malo tu istu syntax prikazov.
> 
Tady ma BUSY naprostou pravdu, Nemyslis taky Gamo, ze pro me byl nezvyk 
prechazet na Prom? zvlast kdyz je v mnoha ohledech horsi? Rozhodne radsi budu 
psat db nez defb (a taky furt pisu, a ten kreten Prom to nebere) 

> % volnych a pak se tam snazis narvat gamesu? To muzes rovnou delat 9KB
> gamesy, 
> % cims jako zaplacal tech 119KB?
> % (moje posledni hra mela 508Bytu, to by te mohlo inspirovat) ;) 
> 
> Ano, to je pravda, dokonca som sa tu hru aj hral, a na svoju dlzku nie je
> zla!
diky
        {tys to vazne hral?}

> 
Index registry ma podle me logicteji MRS, v Prom to napisu vzdy blbe
> 
> > Preco je MRS v hornych 16 kB, to sa spytaj Ivana Jedlicku, nie mna. On ho
> tam umiestnil... Ja nie som povodnym autorom MRS. Ja som ho len doplnil.
Vysvetli mi, jakto ze po tech letech a tolika upravach, kde nezustal bajt na 
bajtu jeste nemas puvodni zdrojak disasemblovanej? (zvlast pomoci MRS se dobre 
disasembly, narozdil od Prom)

>
> ...
>
nechapu co se ti Gamo na MRS furt nelibi.
>

> % ja na tu Lianu vubec lez...                                   +GAMA
> 
> My sme len radi, ze si tu :)
jasne
> 
pavel

Search the boards