Posted By: demagog (saman) on 'CZrailway'
Title:     Re: 230 km/h
Date:      Mon Nov 26 01:20:57 2001

> Uvazujte to, ze dalnice budou castem dost vsude.

To tezko. Brno - Ostrava, mozna Praha - Budejovice, a pak uz jen dodelani 
tech, co se stavi (Plzen, Teplice, Hradec, kolem Olomouce) a tim u nas skoro 
jiste koncime. Vice dalnic neni potreba. 

> Jinak se nmi tech 230 ale moc nezda. I kdyby to slo z hlediska kompenzace 
> odstrediveho zrychleni pomoci naklapeni, tak to IMHO nepujde z hlediska 
> signalizacni techniky. 
> Tj.: Nevim, zda by to bylo pripustne z hlediska zabrzdne vzdalenosti 
> (technicky asi jo - jsou velky rezervy, predpisove asi ne), ale temer jiste 
> by to neslo z hlediska reakcnich casu na navesti atd... a to by bylo drahy 
> predelat.

Ja si nejsem uplne jisty, jak to presne je, ale myslim, ze max. tratova 
rychlost u nas muze byt 160. Zabrzdna vzdalenost je 1000m. Tezsi vlak se pri 
160km rychlosti za 1000m da tezko ubrzdit. Proto nad 120 muzou jezdit jenom 
lokomotivy, kde je na panelu opakovac, ktery ukazuje strojvedoucimu dve 
svetelne navesti dopredu. A navic ta trat musi samozrejme zajistit, aby mu to 
fakt fungovalo :) 

>       /|/|                                           Lap

dema.

Search the boards