Posted By: lap (fakt Lap) on 'CZrailway'
Title:     Re: 230 km/h
Date:      Sun Nov 25 20:56:01 2001


Ahoj!

Je jasne ze useky s pomalou jizdou brzdi nejvic, ale tech 230 by vyznam melo. 
Je to bezne v zapadni Evrope. Nemci, Italove a Francouzi jezdi i rychleji uz 
ted. Vezmete si, ze staty se spojuji a jezdit se bude na delasi vzdalenosti 
(Warsawa - Viden ...) cimdal vic. Je to ekologictejsi nez letadlo a pri 
techto rychlostech na vzdalenosti do 1000 km a solidnich cenach i relativne 
slusne konkurenceschopne. 
Pri techto rychlostech je li na na vetsine usecich, mzuete dosahnout cestovni 
ryclost v prumeru do max. 200 kilometru v hodine, coz je uz rychlejsi nez 
auto. 
Tech 160 uidela cestovni rychlost max 140, coz auto na dalnici jedouci 
stejnou drahu tak zhruba vyrovna a je-li draha vlakem (coz casto byva) jeste 
delsi pripadne ji predchazi a nasleduje jeste pomalejsi napojeni na koridor 
nejakou lokalni trati (byt jen par km) tak se vlak uz tezce necape a ma vyznam 
jen pri nizsi cene, vyssim pohodli a dalsich vecech, ktere maji casto az 
druhorady motivacni vliv. 
Uvazujte to, ze dalnice budou castem dost vsude.

Jinak se nmi tech 230 ale moc nezda. I kdyby to slo z hlediska kompenzace 
odstrediveho zrychleni pomoci naklapeni, tak to IMHO nepujde z hlediska 
signalizacni techniky. 
Tj.: Nevim, zda by to bylo pripustne z hlediska zabrzdne vzdalenosti 
(technicky asi jo - jsou velky rezervy, predpisove asi ne), ale temer jiste 
by to neslo z hlediska reakcnich casu na navesti atd... a to by bylo drahy 
predelat.

 


**************************************************************************

       O  o                                           
      /|/|                                           Lap
      / /|                             e-mail: matous@student.upce.cz
 Zbytecne casti replikovanych postu mazte! Ctrl-K pro smazani cele radky.

Search the boards