Posted By: Dxxx (C.V.O.K.) on 'CZrailway' Title: Re: ECcka (Pha - Brno) Date: Tue Feb 8 12:01:48 2000 > > > > > vyvazovat. Tedy otazka na odborniky : JAKE LOKOMOTIVY POVEDOU TYTO > VLAKY? > > > > > > > Pokusim se postavit do role odbornika :-) > > > > CD v soucasne dobe nemaji lokomotivz pro rzuchlost nad 140 km/h. > > 150 a 163, 263, 363 jsou schopny jet 120 po modernizaci 140. Je jasne, ze > > vytahnou i vic, ale to neni mozna provozni rychlost. > > coz o to....ty masiny tu rychlost treba vytahnou i bez problemu,ale nejsou > na > to stavene vagony. > Domnivam se, Igore, ze se pletes. Nevim, jake jsou oficialni pocty vagonu stavenych na 160 km/h rychlost, ale je jich podle mych pozorovani dost - vsechny renovovane (firma MOFO Plzen, doufam ze ten nazev pisu dobre), dale ty novejsi ze Studenky - polovina letadlo, polovina kupecka, ze starsich vagonu jsou to vychodonemecke pro lokalni prepravu z prelomu devadesatych let (nemaji dvere na krajich, lebr dvoje dvoudilne uprostred), vsechny vagony prestavene pro EC vlaky to splnuji samozrejme take. Rychlosti 140 km/h je schopen temer kazdy vagon zarazeny v rychliku. Rekl bych, ze uprava dalsich vagonu na vyssi rychlost nebude zdaleka tak nakladna, jako prestavba odpovidajiciho poctu masin. (btw. spociva prestavba v presazeni na jine podvozky, nebo jen v jejich uprave, nebo je treba jeste neco jineho? lape, ozvi se :)) cvok