Posted By: Dxxx (C.V.O.K.) on 'CZrailway'
Title:     Re: ECcka (Pha - Brno)
Date:      Tue Feb  8 12:01:48 2000

> > 
> > > vyvazovat. Tedy otazka na odborniky : JAKE LOKOMOTIVY POVEDOU TYTO
> VLAKY? 
> > > 
> > 
> > Pokusim se postavit do role odbornika :-)
> > 
> > CD v soucasne dobe nemaji lokomotivz pro rzuchlost nad 140 km/h.
> > 150 a 163, 263, 363 jsou schopny jet 120 po modernizaci 140. Je jasne, ze 
> > vytahnou i vic, ale to neni mozna provozni rychlost. 
> 
> coz o to....ty masiny tu rychlost treba vytahnou i bez problemu,ale nejsou
> na 
> to stavene vagony. 
>
Domnivam se, Igore, ze se pletes. Nevim, jake jsou oficialni pocty vagonu 
stavenych na 160 km/h rychlost, ale je jich podle mych pozorovani dost 
 - vsechny renovovane (firma MOFO Plzen, doufam ze ten nazev pisu dobre), dale 
ty novejsi ze Studenky - polovina letadlo, polovina kupecka, ze starsich 
vagonu jsou to vychodonemecke pro lokalni prepravu z prelomu devadesatych let 
(nemaji dvere na krajich, lebr dvoje dvoudilne uprostred), vsechny vagony 
prestavene pro EC vlaky to splnuji samozrejme take. 
 Rychlosti 140 km/h je schopen temer kazdy vagon zarazeny v rychliku. 
 Rekl bych, ze uprava dalsich vagonu na vyssi rychlost nebude zdaleka tak 
nakladna, jako prestavba odpovidajiciho poctu masin. (btw. spociva prestavba 
v presazeni na jine podvozky, nebo jen v jejich uprave, nebo je treba jeste 
neco jineho? lape, ozvi se :)) 


cvok

Search the boards