Posted By: Kotec (asi jsem holt rebel) on 'CZrailway' Title: Re: Naklady na zeleznici Date: Fri Mar 12 19:08:45 1999 > naklady na provoz vlaku,nikoli trati,ale to uz tady bylo receno.Vetsi sance > je na zvyzeni nakladni dopravy.To ze jsou u nas nedokonale zakony.Nevybavena > policie a tak se nakladni automobily pretezuji,jenze je nemaji policajti jak > merit,tak se vlastne vyplati pretizit auto.Tim je naklad dopraven > rychleji,levneji a hlavne se nemusi porad prekladat.Pokud by vsak treba na Dalsi fakt je, ze se u nas nedostatecne preferuje preprava kamionu po zeleznici, jedinej usek, kde funguje pravidelne, je Lovosice - Drazdany. Navic problem je v tom, ze po postaveni dalnice D8 budou radsi jezdit po dalnici ... Dalsim problemem je prevadeni vedlejsich trati na vleckovou prepravu, tj. CD zde prestavaji pristavovat nakladni vozy a firmy zde umistene musi bud vozit naklady nekam dal, nebo draze platit za pristaveni, nebo vozit autem ... (Napr. problem trati Pnovany - Bezdruzice, Chodov - Horni Slavkov atd.) Udajne tez ma nakladni doprava nevelkou spolehlivost (rozumi se casovou - firma nikdy nevi presne, kdy bude zasilka dorucena ...) > jenom tolik automobilova doprava nevyplatila.Trochu by se tim zabranilo > nicenim silnic (jsou fakt v desnym stavu).Ale mam pocit,ze zavedenim V desnym stavu jsou, u nas pred zprovoznenim dalnice D5 byly ve stoupani 16.5 cm hluboke koleje (meril jsem to jednou v noci pravitkem). > Igor by Cunas Kotec Zivot je nakazliva a smrtelna choroba. Prenasi se pohlavnim stykem a jeste nikdo z ni nevyvazl zivy ... Z jiznich Cech vas zdravi Kotec LukasK@tix.bf.jcu.cz - http://www.bf.jcu.cz/tix/lukask