Posted By: Neuromancer (... bright eyes ...) on 'CZprogram'
Title: Re: C++ - jak se zbavit pretypovani
Date: Fri Oct 12 22:41:45 2001
> > typ_potomka* par() {return (typ_potomka) parent;}
> >
> > Chtel bych, aby se toto udelalo automaticky (neco jako pouzit typeid, aby
> to
> > vratilo typ potomka, ackoliv je to definovano v predku). Ja vim, ze to zni
>
> > silene...
> Rekni ze ti jde o RTII :) Bez oklik :) [btw. na to je idealni komponentovy
> mysleni]
>
> >
> > To je pravda, ale ja vubec netusim, co ti potomci budou mit za funkce. To
> co
> > rikas je ale samozrejme pravda.
> No, pak nejepsi volba jsou komponenty (& nezavisli iface) nebo RTII a placat
> se s dynamic_cast typeof a tak dal. Viz help :)
No jestli jde o ten problem o kterem jsem s medvidem kdysi mluvil
tak on nechce RTTI - ma udelanou nejakou strukturu (rekneme strom) a tu pak
vytvori pro konkretni objekt (KoblizekNode_c treba ) a zadne michani ruznych
uzlu v jednopm strome se nekona (maxmimalne tak michani potomklu toho uzlu,
pro ktery tu strukturu vytvori). V podstate ma sablonu na strom..
Sakra koukam ze to taky pisu zmatene.. no zkratka to par()->f() u nej ma
smysl i kdyz to neni virtualni f jelikoz ten parent bude vzdycky predem
znameho typu..
> > > Pivson I a posledni, z bozi vule pivar > > A co budou
delat cesi ??? > Deme na pivo !
zatrachtele pomale pripojeni :(
--------------------------------------------------------------------/
| ICQ 20529980 Neuromancer |
| Take me far away, where the dragons fly, |
/------------ leave me to my dreams, or just let me die. ------------