Posted By: Neuromancer (... bright eyes ...) on 'CZprogram'
Title:     Re: C++ - jak se zbavit pretypovani
Date:      Fri Oct 12 22:41:45 2001

> > typ_potomka* par() {return (typ_potomka) parent;} 
> > 
> > Chtel bych, aby se toto udelalo automaticky (neco jako pouzit typeid, aby
> to
> > vratilo typ potomka, ackoliv je to definovano v predku). Ja vim, ze to zni
> 
> > silene...  
> Rekni ze ti jde o RTII :) Bez oklik :) [btw. na to je idealni komponentovy 
> mysleni]
> 
> > 
> > To je pravda, ale ja vubec netusim, co ti potomci budou mit za funkce. To
> co
> > rikas je ale samozrejme pravda. 
> No, pak nejepsi volba jsou komponenty (& nezavisli iface) nebo RTII a placat
> se s dynamic_cast typeof a tak dal. Viz help :)

No jestli jde o ten problem o kterem jsem s medvidem kdysi mluvil
tak on nechce RTTI - ma udelanou nejakou strukturu (rekneme strom) a tu pak 
vytvori pro konkretni objekt (KoblizekNode_c treba ) a zadne michani ruznych 
uzlu v jednopm strome se nekona (maxmimalne tak michani potomklu toho uzlu, 
pro ktery tu strukturu vytvori). V podstate ma sablonu na strom..
Sakra koukam ze to taky pisu zmatene.. no zkratka to par()->f() u nej ma 
smysl i kdyz to neni virtualni f jelikoz ten parent bude vzdycky predem 
znameho typu..
 > > > Pivson I a posledni, z bozi vule pivar > >     A co budou 
delat cesi ??? >                                      Deme na pivo !
zatrachtele pomale pripojeni :(
--------------------------------------------------------------------/
|       ICQ 20529980                               Neuromancer       |
|              Take me far away, where the dragons fly,              |
/------------ leave me to my dreams, or just let me die. ------------

Search the boards