Posted By: Neuromancer (... bright eyes ...) on 'CZprogram' Title: Re: C++ - jak se zbavit pretypovani Date: Fri Oct 12 22:41:45 2001 > > typ_potomka* par() {return (typ_potomka) parent;} > > > > Chtel bych, aby se toto udelalo automaticky (neco jako pouzit typeid, aby > to > > vratilo typ potomka, ackoliv je to definovano v predku). Ja vim, ze to zni > > > silene... > Rekni ze ti jde o RTII :) Bez oklik :) [btw. na to je idealni komponentovy > mysleni] > > > > > To je pravda, ale ja vubec netusim, co ti potomci budou mit za funkce. To > co > > rikas je ale samozrejme pravda. > No, pak nejepsi volba jsou komponenty (& nezavisli iface) nebo RTII a placat > se s dynamic_cast typeof a tak dal. Viz help :) No jestli jde o ten problem o kterem jsem s medvidem kdysi mluvil tak on nechce RTTI - ma udelanou nejakou strukturu (rekneme strom) a tu pak vytvori pro konkretni objekt (KoblizekNode_c treba ) a zadne michani ruznych uzlu v jednopm strome se nekona (maxmimalne tak michani potomklu toho uzlu, pro ktery tu strukturu vytvori). V podstate ma sablonu na strom.. Sakra koukam ze to taky pisu zmatene.. no zkratka to par()->f() u nej ma smysl i kdyz to neni virtualni f jelikoz ten parent bude vzdycky predem znameho typu.. > > > Pivson I a posledni, z bozi vule pivar > > A co budou delat cesi ??? > Deme na pivo ! zatrachtele pomale pripojeni :( --------------------------------------------------------------------/ | ICQ 20529980 Neuromancer | | Take me far away, where the dragons fly, | /------------ leave me to my dreams, or just let me die. ------------