Posted By: pivson (Pijte pivo, je zdrave !) on 'CZprogram' Title: Re: Opet velke bitmapy - zobrazeni Date: Fri Feb 26 08:40:42 1999 Hoj ! No, pokavad ti to stacim, tak je to dobry ;-))) (tech 30000)... PSP - nedela to prez zadny DC, ale jak se ti rikal.. mas proste v pameti SVOJE pixly a tyu pak soupas prez SetDiBitsTOdevice... Tam to neni nejak omezeny... Ohledne toho kopirovani bimtapy do wokna, je to standarni postup.. nevim co nejde ;-) v helpu mas na to milion examplu... tady mas ohledne toho fast.. PaintDC=BeginPaint(hWnd,&ps); SetDIBitsToDevice(PaintDC,0,0,WinSize.x,WinSize.y,0,0,0,WinSize.y,Gfx,&BInf,DIB _RGB_COLORS); SetBkMode(PaintDC,TRANSPARENT); for (t=0;t<64;t++) { if (!FontHandle[t]) continue; SetTextColor(PaintDC,FontCol[t]); SelectObject(PaintDC,FontHandle[t]); TextOut(PaintDC,FontPos[t].x,FontPos[t].y,FontChars[t],_tcslen(FontChars[t])); } EndPaint(hWnd,&ps); PaintDC=NULL; Gfx je pole pixlu (word, perotoze mam 16 bitu), BIng je normalni struktura, kde mu rekned ze ty pixly sou 16 bitu ;-) toho cyklu se nefsimej... A mas po problemech... Nekde vystracham primo kus zdrojaku s tim memdc->dc, nepamatuju si tottiz presne nazvy API fci (a nechci te mystifikovat)... Pivson I a posledni, z bozi vule pivar http://MP3.musichall.cz/Pulse http://MP3.musichall.cz/IT3 http://www.microsoft.com/killers/Pivson