Posted By: pivson (Pijte pivo, je zdrave !) on 'CZprogram'
Title:     Re: Opet velke bitmapy - zobrazeni
Date:      Fri Feb 26 08:40:42 1999

Hoj !

No, pokavad ti to stacim, tak je to dobry ;-))) (tech 30000)... PSP - nedela 
to prez zadny DC, ale jak se ti rikal.. mas proste v pameti SVOJE pixly a tyu 
pak soupas prez SetDiBitsTOdevice... Tam to neni nejak omezeny...

Ohledne toho kopirovani bimtapy do wokna, je to standarni postup.. nevim co 
nejde ;-) v helpu mas na to milion examplu... tady mas ohledne toho fast..

    PaintDC=BeginPaint(hWnd,&ps);
    
SetDIBitsToDevice(PaintDC,0,0,WinSize.x,WinSize.y,0,0,0,WinSize.y,Gfx,&BInf,DIB
_RGB_COLORS);
    SetBkMode(PaintDC,TRANSPARENT);
    for (t=0;t<64;t++) {
        if (!FontHandle[t])
            continue;
        SetTextColor(PaintDC,FontCol[t]);
        SelectObject(PaintDC,FontHandle[t]);
        
TextOut(PaintDC,FontPos[t].x,FontPos[t].y,FontChars[t],_tcslen(FontChars[t]));
    }
    EndPaint(hWnd,&ps);
    PaintDC=NULL;

Gfx je pole pixlu (word, perotoze mam 16 bitu), BIng je normalni struktura, 
kde mu rekned ze ty pixly sou 16 bitu ;-) toho cyklu se nefsimej... A mas po 
problemech...

Nekde vystracham primo kus zdrojaku s tim memdc->dc, nepamatuju si tottiz 
presne nazvy API fci (a nechci te mystifikovat)...

 
Pivson I a posledni, z bozi vule pivar

http://MP3.musichall.cz/Pulse     http://MP3.musichall.cz/IT3

http://www.microsoft.com/killers/Pivson

Search the boards