Posted By: Gagman (Neuromancer on Skeeve) on 'CZmuds'
Title:     Re: Kriteria kvality
Date:      Fri Apr  9 21:09:33 1999

Kuk.
Dik za odpovedi.
Koukam, ze jsou vesmes autoquesty reseny vsude stejne - jadro autoquestu je 
donest nejakou vec (nechme stranou, za jakych podminek).
Kdyz vezmu v potaz, ze se mi nelibi 'jistota' questu, tj. "mam jisty, ze mi 
to nikdo nevyfoukne, tak proc bych se nekam stval ..", zbyva tady tedy mob,
ktery sem tam nejakej quest vyhlasi, podle vasich odpovedi se jedna vetsinou o 
typ dones tohle nebo tamto. V podstate tak fdunguje i muj Caryfuk - a prave 
to se mi nelibi. Premyslel jsem nejakou dobu o tom, ze by mohl byt mob, co by 
nekam vyrazil a cestou si delal poznamky z popisku roomu. Na konci sve pouti 
by nekde neco schoval, pak by samozdrejme zapomel cestu a daval by navod pro 
hledajici hrace - sem tam nejakej uryvek z popisku. Bohuzel jsem se jeste 
nedostal k programovy realizaci.
Kdyz o tom tak premyslim, mozna je lepsi delat staticke questy a vykaslat se 
na to, ze hraci podvadej a tahaj si navody - je to stejny, jako hrat 
jakoukoliv hru podle navodu a tim se ochudit o dej.
Gag

Search the boards