Posted By: PaJaSoft () on 'CZmsdos'
Title:     Re: pameti
Date:      Fri Mar  7 11:34:05 1997

>      To ja vim, ale u her jde hlavne o LINEARNI ADRESACI PAMETI, a 32bit 
> aritmetiku. To k rychlosti bezesporu prispiva. A taky - ta pipeline tam je. 

     Hmm... myslim, ze se opet mylis.. protected ti k 32-bit aritmetice 
neprida ani o taktu min.. a linearni adresace - teoreticky ano, ale pokud se 
nemylim [mozna ano;-)], tak i DOS4GW o kterem se tu mluvilo umi virtualizace 
a strankovani a pak uz nemuzes zarucit ze Lienarni adresa je 'fyzicky 
linearni' - mimojine je to duvod, proc nekdy pri prepnuti procesoru zpet do 
Real modu zatuhne comp - proste je uplne jinde nez cekal..;-) 

> protoze znazit se donekonecna zrychlovat XT je slepa vetev).

     Ono vubec architektura stara uz pres 20 let je slepa vetev v soucasne 
dobe... - kdyby ostatni procesorove skupiny byly zastoupeny v takove mire 
jako Intel, tak by bylo dost penez na dalsi vyvoj, zdokonalovani a byly by v 
uplne jine cenove relaci - ale to je obchod..;-) 

> Mimochodem IMHO myslim, ze intelu uz konecne dochazi dech, ono kazdy
> procesor 
> ma svuj vykonovy zenit ze? 

     Zalezi jaka beres meritka akriteria, faktem je, ze system, ktery byl 
poskladan z PentiumPro je v soucasnosti nejvykonejsi pocitac.. i kdyz jde 
jednoduse demostrovat, ze vsechny SpecInt, SpecFloat, MFLOPS, dhrystone... a 
ja nevim co vsechno existuje NENI absolutni... a vzdy to svedci jen jednomu 
systemu...:-( - proste kde nejsou meritka, kazdy si to muze vykladat po 
svem...:-(

...zivot bez pocitacu je docela zajimavej...

Search the boards