Posted By: snake (:q!) on 'CZinternet' Title: Re: Rychlost pripojeni Date: Fri Mar 23 14:29:50 2007 Jenze timhle vsim zajistis vlastne jedine (pominu-li tedy vytky, ktere jsem psal v predchozim postu, cili ze downlink z principu dokonale ovladat nejde atd.): data potrebna pro hru _jednou_ projdou. Cili v prumeru a pokud se necha rozumna rezerva mas zajisteno, ze pohyby postavy prolezou jak na downlinku, tak uplinku. Ale to nic nerika o tom, jestli prolezou vcas. Nekdy jo, nekdy ne. Cili jitter a trhane pohyby vlastni postavy u jinych stejne jako cizi postavy u mne. A u strilecek, kde jsou podstatne i rady desitek milisekund (napr. nektere LCD panely maji lag v radu vice desitek ms a to ho diskvalifikuje pro hrani strilecek; proti cloveku s CRT by proste nemel sanci) by to bylo absolutne nepouzitelne, pricemz i pro MMORPG ci podobne by to znamenalo nezanedbatelnou nevyhodu (stovky ms jsou proste jiz prilis)... snake > Znam porty na kterych hra komunikuje. O DL mi az tolik nejde, spis o UL > [imho - pri hrani je imho objem komunikace obema smery podobny, coz je > problem na asymetrickych linkach, pokud ucpu pomaly UL]. Vyrobim dve fronty > [queues] na filtrovacim stroji pro kazdy smer. Cast [treba vetsinu] vyhradim > > pro hru, zbytek pro ostatni komunikaci s tim, ze v pripade nehrani by si ta > 'ostatni' fronta potrebnou kapacitu pujcila od te herni. > > Tohle bych zkusil a videl bych :) btw firewalluju na OpenBSD ktere popsane > umi, neznam filtrovaci moznosti na jinych OS/HW. > > > -Dzon > > ## Windows se aktivnim pouzivanim postupne stava nepouzitelnym, ## > ## naopak linux se aktivnim pouzivanim postupne stava pouzitelnym. ##