Posted By: Travis (Space Traveller) on 'CZgames'
Title:     Re: W7
Date:      Thu Jun 20 08:38:57 2002

> > BTW: Doporucuje brutalne kombinovane postavy - ninja(fig/alc), 
> > samuraj(fig/mag) - skvele bojujou, ale u ninjy da praci si ho vubec
> > narolovat. 
> > Nebo se to da udelat zmenou povolani. 
> > 
> > Travis
> 
> 
> ***Ossobne jsem zacinal s Ninjou (1 person RPG), obecne jakekoli povolani, 
> ktere umi Stealth - ktere se v behu boje umi schovat. Optimalni hra mi 
> pripadla ve dvojici Ninja+Samuraj nebo Ninja+Monk. Posloupnost povolani:
> 
> Ninja (udelat 12-15 levelu, Alc+Kirijutsu), pak zmenit povolani na
Myslim, ze kirijustsu je specialita samuraje. Ninja ma ninjutsu. Ale to je 
detail. :-)

Travis 

> Monk  (udelat 12-15 levelu, Psi), pak zmenit povolani na
> Mage  (udelat 15-18 levelu, Pri), pak zmenit povolani na
> Priest (udelat co nejvic levelu), pak zmenit povolani na finalni
> - dle vyberu, ja pak hral za Ninju, preci jen - 8 utoku za kolo na 18 levelu
> 
> a dal jeste vetsi srandy :) 
> 
> Zmeny povolani jsou nejvhodnejsi na rychle nauceni kouzel, optimalni je 
> nabehnout s vybusenou postavou do velke reze (Savant Engineers, Umpani,
> hodne 
> Savant Troopers, nejake NPC) vsecko vymlatit a pred dobitim posledniho
> zmenit 
> povolani. Hromada expu z velkeho boje automaticky nahodi treba 7-8 levelu.
> Postavy typu Ninja a Monk maji docela narocne staty, proto se treba muze 
> prihodit, ze s Magem ci Priestem budete delat 21,24 levelu nez bude moct 
> prehodit na Ninju nebo Monka. Zmeny povolani jsou taky rychla cesta jak si 
> vybusit postavu ve vsech atributech na stovku. Zvlast u Artifacts a 
> Skullduggery se to *moc* hodi. Swimming lze ziskat praxi (pote, co si
> natukate 
> aspon 10 bodu z levelu, pod 10 se utopite i v kaluzi). Swimming se da dobre 
> expit v New City - v Temple. Expovani obecne se da delat v New City; v jedne
> 
> ze straznic u prvniho vchodu do mesta najdete cernou tabulku (Black Waffer),
> 
> kterou kdyz date do zamku ve Forbidden Zone, tak na vas nabehne banda Savant
> 
> Trooperu (bacha, maji Stun Rod a umi paralyzu). For je v tom, ze pribehnou 
> pokazde, kdyz tam vrazite tabulku, takze tam muzete expovat do aleluja (me
> to 
> bavi tak do 15 levelu, pak jdu do WildernesS). 
> 
> Obecne Mag a Priest maji dabelske utocne kouzla, Psionici a Alchymici maji 
> nechutne silne miniony; nehlede na Psi kouzla na niceni mysli - kdyz z 
> hromady nabusenych Savant Engineeru udelate partu blabolicich, tancicich a 
> zmatenych posuku - to je proste bozi. Confusion a Mind Flay jsem zboznoval
> :) 
> 
> Wiz se daji hrat v poctu jedna az sest postav, nejvic se mi osvedcil pocet
> 2.
> Cim vic postav, tim pomaleji delaji levely (maji min distribuovanych expu ze
> 
> souboju). 2 postavy jsou nutnost kvuli kouzlum jako Paralyze, Stone, Death. 
> Kdyz jedna je Paralyzovana, druha se schova (Hide) a muze ji zase odcarovat.
> 
> :) Funkce Hide mi ve Wizardry 8 velice chybi :)))))))) Cim vic mate postav, 
> ktere se umi schovat, tim lip (obe). Zasahy, ktere podnikaji jako
> neviditelni, 
> se pocitaji dvakrat (v nekterych podminkach dokonce ctyrikrat, treba pri 
> paralyze nepritele) vic. 
> 
> 
> ------------------------------------------------------
>                        Norman knyght
>                                        Le petite rire

Search the boards