Posted By: rire (rire) on 'CZgames'
Title:     Re: W7
Date:      Wed Jun 19 12:53:08 2002

> BTW: Doporucuje brutalne kombinovane postavy - ninja(fig/alc), 
> samuraj(fig/mag) - skvele bojujou, ale u ninjy da praci si ho vubec
> narolovat. 
> Nebo se to da udelat zmenou povolani. 
> 
> Travis


***Ossobne jsem zacinal s Ninjou (1 person RPG), obecne jakekoli povolani, 
ktere umi Stealth - ktere se v behu boje umi schovat. Optimalni hra mi 
pripadla ve dvojici Ninja+Samuraj nebo Ninja+Monk. Posloupnost povolani:

Ninja (udelat 12-15 levelu, Alc+Kirijutsu), pak zmenit povolani na
Monk  (udelat 12-15 levelu, Psi), pak zmenit povolani na
Mage  (udelat 15-18 levelu, Pri), pak zmenit povolani na
Priest (udelat co nejvic levelu), pak zmenit povolani na finalni
- dle vyberu, ja pak hral za Ninju, preci jen - 8 utoku za kolo na 18 levelu 
a dal jeste vetsi srandy :) 

Zmeny povolani jsou nejvhodnejsi na rychle nauceni kouzel, optimalni je 
nabehnout s vybusenou postavou do velke reze (Savant Engineers, Umpani, hodne 
Savant Troopers, nejake NPC) vsecko vymlatit a pred dobitim posledniho zmenit 
povolani. Hromada expu z velkeho boje automaticky nahodi treba 7-8 levelu.
Postavy typu Ninja a Monk maji docela narocne staty, proto se treba muze 
prihodit, ze s Magem ci Priestem budete delat 21,24 levelu nez bude moct 
prehodit na Ninju nebo Monka. Zmeny povolani jsou taky rychla cesta jak si 
vybusit postavu ve vsech atributech na stovku. Zvlast u Artifacts a 
Skullduggery se to *moc* hodi. Swimming lze ziskat praxi (pote, co si natukate 
aspon 10 bodu z levelu, pod 10 se utopite i v kaluzi). Swimming se da dobre 
expit v New City - v Temple. Expovani obecne se da delat v New City; v jedne 
ze straznic u prvniho vchodu do mesta najdete cernou tabulku (Black Waffer), 
kterou kdyz date do zamku ve Forbidden Zone, tak na vas nabehne banda Savant 
Trooperu (bacha, maji Stun Rod a umi paralyzu). For je v tom, ze pribehnou 
pokazde, kdyz tam vrazite tabulku, takze tam muzete expovat do aleluja (me to 
bavi tak do 15 levelu, pak jdu do WildernesS). 

Obecne Mag a Priest maji dabelske utocne kouzla, Psionici a Alchymici maji 
nechutne silne miniony; nehlede na Psi kouzla na niceni mysli - kdyz z 
hromady nabusenych Savant Engineeru udelate partu blabolicich, tancicich a 
zmatenych posuku - to je proste bozi. Confusion a Mind Flay jsem zboznoval :) 

Wiz se daji hrat v poctu jedna az sest postav, nejvic se mi osvedcil pocet 2.
Cim vic postav, tim pomaleji delaji levely (maji min distribuovanych expu ze 
souboju). 2 postavy jsou nutnost kvuli kouzlum jako Paralyze, Stone, Death. 
Kdyz jedna je Paralyzovana, druha se schova (Hide) a muze ji zase odcarovat. 
:) Funkce Hide mi ve Wizardry 8 velice chybi :)))))))) Cim vic mate postav, 
ktere se umi schovat, tim lip (obe). Zasahy, ktere podnikaji jako neviditelni, 
se pocitaji dvakrat (v nekterych podminkach dokonce ctyrikrat, treba pri 
paralyze nepritele) vic. 


------------------------------------------------------
                       Norman knyght
                                       Le petite rire

Search the boards