Posted By: Gorol (Goro) on 'CZgames' Title: Re: X-COM: TFTD Date: Thu Jan 4 20:46:45 2001 > nej. Nezarval, ale nemel jsem ho ve vyzkumu. :-( Jestli byl nebo nebyl tuhej > 100% nevim, protoze hned pak mise skoncila. > > Tak to mas asi stejny problem, jako ja. Zivy ufounek se nedopravi na > zakladnu. > Vi nekdo, cim to je? Coz takhle se podivat, kolik ti ceka ufonku na vyzkoumani ? Jestli ti jich ceka (zivejch) vic, tak to muze bejt v tom, ze mas plnou mistnost na zive alieny. Takze neco jako kdyz tu mistnost nemas vubec, priletis na zakladnu, napise se ti, ze zdechl, protoze nemas mistnost, tak v tomdle pripade se ti nenapise nic (bug), a zdechne ti, protoze neni, kam ho soupnout. > Tak mozna na prvni obtiznost. Vzhledem k tomu, ze mi tasoth parkrat prezil > primy zasah navadenou raketou, bych silne bychyboval, ze mu bezne staci > zasah > granatem (oboji je to vybusna munice) Ano, presne tak, kamos to hral na 5 obtiznost, zustal mu uz jen 1 lobsterman a ten chudak uz nemel raketomet, nebo tak neco (bylo to ze zacatku, 1-2 mesic). Lobsterman prezil asi 12 zasahu magnetickou puskou (ta je proti nim nanic), tusim 4 granaty (ten nejvybusnejsi, co na zacatku mas) a musel prijet tusim az raketovej tank, nebo tak neco. Jinak jsou na 2 rany Sonickou tezkou puskou. > *** Jenze ja to proste nemuzu jeste zkoumat! Proto se ptam jak moc vadi, ze > tam na mape blikaj ruzovy ctverecky. > > Nevim, ja ty ruzovy ctverecky zpravidla nicim, jakmile je objevim. Ale tipl > bych, ze moc kriticke to nebude. Prinejhorsim prijdes o par penez, protoze > financujici staty nebudou nejspokojenejsi s tvym postupem. No, pamatuju se, ze v jednicce stacilo tak pul roku, a i kdyz jsem mel brutalni vydelky jinyma vecma, mel jsem 500 melounu, tak me zavreli, ze prej na ne kaslu. Jinak mesicne jsem byl malem v minusu (myslim tim dotace od statu). > *** To je taky zajimavy, proc namakanej manik potrebuje na uziti vrtacky vic > casu nez levak Bob. > > Kdyz se podivas do ufopedie na nejakou strelnou zbran, tak se dozvis, ze > treba mirena strela stoji 70% casu. Znamena to 70% z casu toho vojaka, ktery Jo, tak to je znamy uz z jednicky, ale tam nebyla dana maximalni hranice pro casove jednotky, takze pokud jich bylo vic nez 255, zacinal jsi zase od 0. Jeden manik mel 3 casove jednotky, takze neudelal ani krok, ale zase mohl 3 krat vystrelit mirenou strelu :P Skoncil tak, ze mu preteklo i zdravi, takze jak jsem priletel na nejakou misi (po tom preteceni), tak mi nejdriv omdlel v dusledku zraneni, a hned nato i zemrel. V ufo II je maximalni pocet casovejch jednotek tusim 81, takze todleto pretect nemuze. Je to fajn, protoze za 1 kolo probehnout s 1 vojakem celou VELKOU mapu z rohu do rohu bylo trosku moc. Takze pohoda. caf GORO