Posted By: Gorol (Goro) on 'CZgames'
Title:     Re: X-COM: TFTD
Date:      Thu Jan  4 20:46:45 2001

> nej. Nezarval, ale nemel jsem ho ve vyzkumu. :-( Jestli byl nebo nebyl tuhej
> 100% nevim, protoze hned pak mise skoncila.
> 
> Tak to mas asi stejny problem, jako ja. Zivy ufounek se nedopravi na
> zakladnu. 
> Vi nekdo, cim to je?

Coz takhle se podivat, kolik ti ceka ufonku na vyzkoumani ? Jestli ti jich 
ceka (zivejch) vic, tak to muze bejt v tom, ze mas plnou mistnost na zive 
alieny. Takze neco jako kdyz tu mistnost nemas vubec, priletis na zakladnu, 
napise se ti, ze zdechl, protoze nemas mistnost, tak v tomdle pripade se ti 
nenapise nic (bug), a zdechne ti, protoze neni, kam ho soupnout. 

> Tak mozna na prvni obtiznost. Vzhledem k tomu, ze mi tasoth parkrat prezil 
> primy zasah navadenou raketou, bych silne bychyboval, ze mu bezne staci
> zasah 
> granatem (oboji je to vybusna munice)

Ano, presne tak, kamos to hral na 5 obtiznost, zustal mu uz jen 1 lobsterman a 
ten chudak uz nemel raketomet, nebo tak neco (bylo to ze zacatku, 1-2 mesic). 
Lobsterman prezil asi 12 zasahu magnetickou puskou (ta je proti nim nanic), 
tusim 4 granaty (ten nejvybusnejsi, co na zacatku mas) a musel prijet tusim 
az raketovej tank, nebo tak neco. Jinak jsou na 2 rany Sonickou tezkou puskou. 

> *** Jenze ja to proste nemuzu jeste zkoumat! Proto se ptam jak moc vadi, ze
> tam na mape blikaj ruzovy ctverecky.
> 
> Nevim, ja ty ruzovy ctverecky zpravidla nicim, jakmile je objevim. Ale tipl 
> bych, ze moc kriticke to nebude. Prinejhorsim prijdes o par penez, protoze 
> financujici staty nebudou nejspokojenejsi s tvym postupem.

No, pamatuju se, ze v jednicce stacilo tak pul roku, a i kdyz jsem mel 
brutalni vydelky jinyma vecma, mel jsem 500 melounu, tak me zavreli, ze prej 
na ne kaslu. Jinak mesicne jsem byl malem v minusu (myslim tim dotace od 
statu). 

> *** To je taky zajimavy, proc namakanej manik potrebuje na uziti vrtacky vic
> casu nez levak Bob.
> 
> Kdyz se podivas do ufopedie na nejakou strelnou zbran, tak se dozvis, ze 
> treba mirena strela stoji 70% casu. Znamena to 70% z casu toho vojaka, ktery

Jo, tak to je znamy uz z jednicky, ale tam nebyla dana maximalni hranice pro 
casove jednotky, takze pokud jich bylo vic nez 255, zacinal jsi zase od 0. 
Jeden manik mel 3 casove jednotky, takze neudelal ani krok, ale zase mohl 3 
krat vystrelit mirenou strelu :P Skoncil tak, ze mu preteklo i zdravi, takze 
jak jsem priletel na nejakou misi (po tom preteceni), tak mi nejdriv omdlel v 
dusledku zraneni, a hned nato i zemrel.

  V ufo II je maximalni pocet casovejch jednotek tusim 81, takze todleto 
pretect nemuze. Je to fajn, protoze za 1 kolo probehnout s 1 vojakem celou 
VELKOU mapu z rohu do rohu bylo trosku moc. Takze pohoda.
 

 

                  caf                    GORO

Search the boards