Posted By: Harry (Harry) on 'CZgames'
Title:     Re: X-com pravidla vyzkumu
Date:      Thu Jan  4 13:21:45 2001

> Nazdar,
> tak jsem se rozhodl hodit sem aspon nektere pravidla vyzkumu a to sice ty,
> na 
> ktere jsem zatim prisel. Neni jich malo a snad to nekomu pomuze.
*** Diky, az bude vic casu, tak to nastuduju, ted jen par poznamek.


> - veci, ktere jde zkoumat od zacatku jsou:
> - Medikit
> - detektor pohybu
> - Gauss technology. Po vyzkoumani g. technology lze zkoumat g. pistol, potom
> g. rifle a potom heavy g. cannon.
*** Hraju ceskou verzi. Mam rozumet Gauss technologii jako magneticke zbrane? 
Pokud je to ono, doporucuji vsem se nezdrzovat jejim vyzkumem a zkoumat 
rovnou efektivnejsi sonickou technologii. 


> - MC lab jde zkoumat po vyzkumu ziveho Deep one (terror).
> - MC reader jde zkoumat po vyzkumu MC lab
*** Tak tohle je pro me docela dulezity. Budu se muset po nakym terroru, resp. 
Hlubinakovi, podivat. 


> - po vyzkumu Deep one lze tez zkoumat alien origins, coz je nutne k dohrani 
> hry
*** Jako ze tu ztroskotala velka lod a ted se v mori probouzi ufoni?
To jsem vyzkoumal i bez terroru.


> - Vibro blade lze zkoumat po vyzkumu calcinit corpse (mrtvola - terror)
> - po vyzkoumani vibro blade lze zkoumat termic lance
> - a potom heavy termic lance
*** Potvrzuju. Jen si nejsem jistej, zda je nutny ten terror.


> - MC disruptor jde zkoumat po vyzkumu tasoth squad leader (velka lod nebo 
> baze ci kolonie).
> - jakmile je MC disruptor vyzkouman, lze zkoumat MC generator (myslenkovy 
> stit - mistnost v bazi)
*** AHA.


> - po vyzkumu lobster man commandera (druhe patro baze v mistnosti s tim 
> zarizenim, co mas za ukol znicit) se dozvis The ultimate threat, nicmene 
> musis mit uz vyzkoumane alien origins.
*** Nejakou hrozbu mi rekl i normalni akvatoid vudce.


Harry

Search the boards