Posted By: Harry (Harry) on 'CZgames' Title: Re: X-com pravidla vyzkumu Date: Thu Jan 4 13:21:45 2001 > Nazdar, > tak jsem se rozhodl hodit sem aspon nektere pravidla vyzkumu a to sice ty, > na > ktere jsem zatim prisel. Neni jich malo a snad to nekomu pomuze. *** Diky, az bude vic casu, tak to nastuduju, ted jen par poznamek. > - veci, ktere jde zkoumat od zacatku jsou: > - Medikit > - detektor pohybu > - Gauss technology. Po vyzkoumani g. technology lze zkoumat g. pistol, potom > g. rifle a potom heavy g. cannon. *** Hraju ceskou verzi. Mam rozumet Gauss technologii jako magneticke zbrane? Pokud je to ono, doporucuji vsem se nezdrzovat jejim vyzkumem a zkoumat rovnou efektivnejsi sonickou technologii. > - MC lab jde zkoumat po vyzkumu ziveho Deep one (terror). > - MC reader jde zkoumat po vyzkumu MC lab *** Tak tohle je pro me docela dulezity. Budu se muset po nakym terroru, resp. Hlubinakovi, podivat. > - po vyzkumu Deep one lze tez zkoumat alien origins, coz je nutne k dohrani > hry *** Jako ze tu ztroskotala velka lod a ted se v mori probouzi ufoni? To jsem vyzkoumal i bez terroru. > - Vibro blade lze zkoumat po vyzkumu calcinit corpse (mrtvola - terror) > - po vyzkoumani vibro blade lze zkoumat termic lance > - a potom heavy termic lance *** Potvrzuju. Jen si nejsem jistej, zda je nutny ten terror. > - MC disruptor jde zkoumat po vyzkumu tasoth squad leader (velka lod nebo > baze ci kolonie). > - jakmile je MC disruptor vyzkouman, lze zkoumat MC generator (myslenkovy > stit - mistnost v bazi) *** AHA. > - po vyzkumu lobster man commandera (druhe patro baze v mistnosti s tim > zarizenim, co mas za ukol znicit) se dozvis The ultimate threat, nicmene > musis mit uz vyzkoumane alien origins. *** Nejakou hrozbu mi rekl i normalni akvatoid vudce. Harry