Posted By: Radecek (I Buh ma sve chyby) on 'CZfinance' Title: Mobilni operator Date: Sat Dec 28 06:36:28 2013 Musim se vam pochlubit s tim, jak clovek dopadne, kdyz si pro korunu necha vrtat koleno. :-) Stval me Vodafone svymi cenami a tak jsem hledal, kam s rodinou prejdeme. Nakonec jsme zakotvili u CEZ mobilu z duvodu, ze jako jejich stavajici zakaznici (bereme od nich elektrinu i plyn) mame v siti CEZ (tedy hlavne mezi sebou) SMSky zdarma a neplatime ani korunu pausal. Volani za 2,20 do vsech siti se mi take zdalo v pohode. No a ted k tomu, proc sem vlastne pisu. Po financni strance je to parada, ale: 1) Kdyz s nimi neco potrebuju probrat, volam zpoplatnenou linku. Vodafone to mel zdarma. 2) Nemuzu mit predplacenou kartu pro deti, tedy je nemohu omezit v utrate. U Vodafonu jsme predplacene karty pouzivali. 3) U pausalu nejde nastavit zadny strop. Takze kdyz se ditka rozhodnou protelefonovat 100 tisic mesicne, mam smulu. U Vodafonu se u pausalu necha nastavit strop, kdy to odchozi volani zablokuje. 4) Nevidim, co deti s telefonem delaji. U Vodafonu byl podrobny vypis volani a SMSek. 5) Nemam upozornovani mailu na mobil. U Vodafonu jsem mel mobilni mail, na ktery jsem si nechal poslat kopii mailu a na mobil prisla 1 ci 2 SMSky se zacatkem toho mailu. 6) CEZacka samoobsluha (cezonline) byla nekolik dni mimo provoz. U Vodafonu taky samoobsluha obcas nesla, ale nikdy nebyl vypadek vetsi nez par hodin. Mozna casem najdu jeste dalsi nevyhody. Berte to jako varovani, ze neni zlato vse, co se trpyti. Kdybych vsechny tyto nevyhody znal dopredu, tak jsme presli jinam. Radecek