Posted By: Feldon (Morituri te salutant) on 'CZdungeon'
Title:     Re: generace postavy 
Date:      Thu Feb 26 15:26:37 1998

> Tohle mi pripada zoufale z nasledujicich duvodu:
> i. klade to hroznou zatez na DM: 
>  -musi sam sledovat cisla misto aby mu je hraci rikali, 
>  -musi vsechno sam odhazet nebo spocitat nebo jak to vlastne dela, 
>  -krome toho musi jeste plnit sve normalni povinnosti.

velice prijde na to jak si to PJ zajisti .... mit napsanych par cisel a obcas 
do nich nakouknout podle me nikoho extra nezatizi .... pokud ofsem nase 
skupinka nebude v jednom kuse bojovat. ..... Zalezi na systemu, kterej PJ 
pouziva ... zjednodusi to tim, ze nektere veci jdou proste udelat odhadem 
(coz podle me neni na skodu) 


> ii. omezuje to predstavu hracu o sve postave: 'obratnost slabe nadprumerna'
> - 
>   ja proste nevim, co si pod tim predstavit. kdyz vim, ze clovek ma
> obratnost 
>   9-14 a ja vim, ze mam 12, tak vim, ze ciste teoreticky maji 2/6 lidi +  
>   nedefinovane procento procento tvorene zlodeji a alchymisty lepsi
> obratnost 
>   nez ja. proste vim, na cem jsem. a to v realite vetsinou vim. je to 
>   neromanticke, ale jasne. 

hmm tady se zrejmne neshodnem, ale me prijde rozhovor hracu 'Ty hele vyraz ty 
dvere mas silu 18'
odpoved 'to jo a bude tam past a ja se svoji opbratnosti se ji nevyhnu'

jako vylozene rusivy element atmosfery (ja nevim jak vy, ale zrovna ta je pro 
me ta nejdulezitejsi vec v celym RPG). Takze mit mystlo clisla 13 slovo 
prumerny mi nejak neprijde od veci ...
 

tot vse nemam cas se vykecavat ... uz mam par minut hodinu
 
                                                                             
           *****  Bud zdrav zivote, jdouci na smrt te zdravi *****
                          Feldon z bozi vule clovek
                            

Search the boards