Posted By: Feldon (Morituri te salutant) on 'CZdungeon' Title: Re: generace postavy Date: Thu Feb 26 15:26:37 1998 > Tohle mi pripada zoufale z nasledujicich duvodu: > i. klade to hroznou zatez na DM: > -musi sam sledovat cisla misto aby mu je hraci rikali, > -musi vsechno sam odhazet nebo spocitat nebo jak to vlastne dela, > -krome toho musi jeste plnit sve normalni povinnosti. velice prijde na to jak si to PJ zajisti .... mit napsanych par cisel a obcas do nich nakouknout podle me nikoho extra nezatizi .... pokud ofsem nase skupinka nebude v jednom kuse bojovat. ..... Zalezi na systemu, kterej PJ pouziva ... zjednodusi to tim, ze nektere veci jdou proste udelat odhadem (coz podle me neni na skodu) > ii. omezuje to predstavu hracu o sve postave: 'obratnost slabe nadprumerna' > - > ja proste nevim, co si pod tim predstavit. kdyz vim, ze clovek ma > obratnost > 9-14 a ja vim, ze mam 12, tak vim, ze ciste teoreticky maji 2/6 lidi + > nedefinovane procento procento tvorene zlodeji a alchymisty lepsi > obratnost > nez ja. proste vim, na cem jsem. a to v realite vetsinou vim. je to > neromanticke, ale jasne. hmm tady se zrejmne neshodnem, ale me prijde rozhovor hracu 'Ty hele vyraz ty dvere mas silu 18' odpoved 'to jo a bude tam past a ja se svoji opbratnosti se ji nevyhnu' jako vylozene rusivy element atmosfery (ja nevim jak vy, ale zrovna ta je pro me ta nejdulezitejsi vec v celym RPG). Takze mit mystlo clisla 13 slovo prumerny mi nejak neprijde od veci ... tot vse nemam cas se vykecavat ... uz mam par minut hodinu ***** Bud zdrav zivote, jdouci na smrt te zdravi ***** Feldon z bozi vule clovek