Posted By: DnF (don Fanfan, vzdusny pirat) on 'CZdungeon' Title: Re: PC vs. PJ Date: Wed Feb 25 17:41:22 1998 > spociva v tom ze jeho rady nebyly dostatecne zrejme. Je treba si uvedomit, > ze > pomoci jednoho pismene hraci tajenku nevylusti - je treba nesustale je > smerovat, davat jim dalsi a dalsi stopy. > Richi Souhlas na entou. Jestlize chcete udelat neco v reale, urcite ste cetli rychle sipy nebo hosi od bobri reky nebo neco podobneho, presne takove hry jako meli oni mam na mysli. Proste zadny boj, jenom "hledani ukryteho". Tak vas myslim hooodne prekvapi, co vsecno se z indicii, vam naprosto jednoznacne znejicich (pri vymysleni) da vykoumat. Nezridka je to pravy opak zameru. Takovych her jsem kdysi udelal pres 20, asi tak, a mam nasledujici zkusenost: Kdyz ma cca 10 lidi k dispozici tri ruzny, nejak zakodovany, voditka vedouci ke stejnemu cili, pak zarucene pujdou jinam. (predstavivost je mrcha). Ani ctyri nestaci. Pet uz je pravdepodobnost asi tak 50 procent. A navic, ti inteligentnejsi vetsinou vymysli neco prekombinovaneho. A z toho plyne, ze indicie vedouci k cili, ke kteremu nekoho chci dostat, musi byt dobre promyslene, jinak existuje asi 1000 ruznych nahodnych cilu. To je zkusenost, to neplacam jen tak!!! A v RPG to mozna plati jeste vic, rotoze je tam vic prostoru pro fantazii, a ta to jak znamo zkresli. No nic, to je vse. DnF Zdravim vsechny parany her na hrdiny a alchymisty zvlast! don Fanfan, strasny pirat vsech mori. mail-> dnf@pobox.sk