Posted By: podles (the NEUROLOGiC member) on 'CZdungeon'
Title:     Re: RAP
Date:      Wed Feb 11 10:51:00 1998


> Ve hre ADOM je ten system jakymsi krizencem mezi obema systemy a nemohu 
> rici, ze se mi libi.
> 
> JENZE ... ona vec ma jeden hacek ... skilly se samovolne zlepsuji i 
> pouzivanim ... napriklad poslouchani, kouzleni, leceni (i kdyz je vlastne 
> automaticke ... tzn. hrac ho nemusi vedome pouzivat). Tento pristup uz 
> ukazuje spravnou cestu - mam na mysli CRPG (tedy hry rizene pocitacovym 
> PJ), takovy pocitac zvlada delat jakkoliv slozite vypocty (ktere jsou 
> nutne pro danou hru) v realnem case ... tak proc opet zavadet berlicku v 
> podobe urovni, ktere jsou tu ale jen pro usnadneni v pripade LIDSKEHO PJ !!

 Nesouhlasim, alespon v tomhle pripade. Nejen pro PJ, ale i pro hrace ! ono by 
sice slo nahradit levely a povolani hromadou skillu... ale bylo by to pro 
hrace neprehledne. Proste kdyz na me pocitac vysype 4 stranky skillu a udaju, 
tak z toho moc moudry nebudu (a prave u ADOMu by to vzhledem ke slozitosti 
bylo takovehle silene mnozstvi, ne-li vice). A uz vubec nebudu vedet, jak jsem 
vlastne silny, na co si muzu troufnout a na co ne (a to je v pripade 
pocitacoveho PJ DOST zasadni). Zatimco kdyz mi pocitac napise, ze mam Wizarda 
na 25. levelu, tak uz mam jakousi predstavu, jaky to je borec ;-)
 IMHO je system v ADOMU skvely kompromis mezi obema systemy a lepe by to tezko 
slo udelat (jen s VYRAZNOU zmenou celeho pojeti). 

> Vas Pivomil, hobit v nejlepsich letech ...
>                  -=|    stedrp00@home.pf.jcu.cz    |/=-

  Kdo umi, umi,                                      Podlesh
  Kdo neumi, cumi !                         (kpodles@students.zcu.cz)

Search the boards