Posted By: podles (the NEUROLOGiC member) on 'CZdungeon' Title: Re: RAP Date: Wed Feb 11 10:51:00 1998 > Ve hre ADOM je ten system jakymsi krizencem mezi obema systemy a nemohu > rici, ze se mi libi. > > JENZE ... ona vec ma jeden hacek ... skilly se samovolne zlepsuji i > pouzivanim ... napriklad poslouchani, kouzleni, leceni (i kdyz je vlastne > automaticke ... tzn. hrac ho nemusi vedome pouzivat). Tento pristup uz > ukazuje spravnou cestu - mam na mysli CRPG (tedy hry rizene pocitacovym > PJ), takovy pocitac zvlada delat jakkoliv slozite vypocty (ktere jsou > nutne pro danou hru) v realnem case ... tak proc opet zavadet berlicku v > podobe urovni, ktere jsou tu ale jen pro usnadneni v pripade LIDSKEHO PJ !! Nesouhlasim, alespon v tomhle pripade. Nejen pro PJ, ale i pro hrace ! ono by sice slo nahradit levely a povolani hromadou skillu... ale bylo by to pro hrace neprehledne. Proste kdyz na me pocitac vysype 4 stranky skillu a udaju, tak z toho moc moudry nebudu (a prave u ADOMu by to vzhledem ke slozitosti bylo takovehle silene mnozstvi, ne-li vice). A uz vubec nebudu vedet, jak jsem vlastne silny, na co si muzu troufnout a na co ne (a to je v pripade pocitacoveho PJ DOST zasadni). Zatimco kdyz mi pocitac napise, ze mam Wizarda na 25. levelu, tak uz mam jakousi predstavu, jaky to je borec ;-) IMHO je system v ADOMU skvely kompromis mezi obema systemy a lepe by to tezko slo udelat (jen s VYRAZNOU zmenou celeho pojeti). > Vas Pivomil, hobit v nejlepsich letech ... > -=| stedrp00@home.pf.jcu.cz |/=- Kdo umi, umi, Podlesh Kdo neumi, cumi ! (kpodles@students.zcu.cz)