Posted By: Maca (unknown) on 'CZdungeon' Title: Re: Multicharing Date: Tue Dec 9 15:19:47 1997 > > ni, bat se, radovat, vztekat se, atd. Proste jako herec, ktery se snazi > > vzit > > do role (zde je to ROLE z 'RPG'), aby ji co nejpresvedciveji zahral. Zde > > chtel zvlast upozornit, ze RPG neni takticka, strategicka, bojova, > > akcni, ajncj. (zkr. pro 'ajanevimcojeste'), ale predevsim to ROLE. > Tohle podle mne spatne chapes (ale stava se to i jinym lidem): nemas chapat > postavu jako projekci sveho ja, naopak mas sve ja vtesnat do socialni i > mentalni identity postavy. To jest nesmis si rict JA Ismael nemam rad > trpasliky, proto moje postava pujde vybit trpasliky, ale mas racionalne > zvazit vsechny racionalni i iracionalni motivy sve postavy ve vztahu k > trpaslikum. Tak to asi nechapu:-( Mohl bys to nejak vysvetlit? Ja hraju svoji postavu tim zpusobem, ze se jakoby vzivam do prostredi ve kterem se nachazi a podle toho jednam. > > Z toho take mimojine plyne obrovsky rozdil mezi hrou a romanem (ve hre je > > proti hernosti, kdyz mag musi drepet dva mesice ve vezi, kvuli nekolika > > kouzlum). > Nevim, jestli proti hernosti, ale urcite proti hratelnosti. Tohle to je podle me napriklad mensi problem alchymistu v dracaku, ale ja proste hraju alchymistu, ktery da prednost vyprave, nez badani. Tedy alespon vetsinou. Myslim si, ze pribehy Haribolova maga si se vytecne cetli v nejake knize, ale tezko se bude hrat. Nevim. > > Ismael M. > > ...a bohove s Vami. > > Bivoj the Boarhunter > mail: slanina@ff.cuni.cz > http://sals.natur.cuni.cz/~bivoj > Some things DO work - crime does NOT pay (at least I believe so) Maca