Posted By: Farflame (Return of Young Paladin) on 'CZdungeon' Title: Re: Ohybani, lamani, krouceni a uzlovani zbrani Date: Tue Oct 7 12:48:06 1997 > Vtipne, verne a inteligentne hrany Paladin vlitne (duvody vynechame) do > jeskyne a oni tam tri velci grizzlici misto jednoho .. > Pokud bych se drzel nejakych tabulek mel by hrac nizkou moznost jenom prezit > a > jeste nizsi vyhrat. Pokud by si hodil parkrat blbe na utek a med~ove dobre > na > utok je z nej mrtvola. No, vtipne, verne a (hlavne) inteligentne hrany paladin ti jen tak nevlitne do jeskyne, kde se zrovna "rochni" tri grizzly a neutece tak zbytku druziny. Obvykle neni problem poznat, jestli je jeskyne obydlena (stopy, zapach, velikost jeskyne atd..), zvlast pokud se v duzine nachazi nejaky elf ci ranger a kdyz ano, tak tam asi jedna postava jen tak nevlitne, ono i jeden medved neni jen nejaky bezny suchar, ktereho skoli kdejaky hejhula. Pokud si clenove druziny nedaji pozor, muze to nektery z nich sliznout. A pokud do jeskyne vleti dokonce paladin, ktery by mel sam tohle dobre vedet, tak bych ho klidne nechal zhebnout, jelikoz se jako paladin moc nechova ;)). Tohle byla jen takova pripominka, ale tim chci rict, ze by se hracum nemely podobne voloviny jen tak promijet. System by mel byt tvrdy, ale tvrdy uz od zacatku, aby hraci vedeli, ze je nejaka hloupost muze stat zivot a aby si vic cenili kazdeho postupu sve postavy a davali si na to pozor. Ovsem bylo by take vhodne, aby je vzdycky PJ pred nejakou takovou volovinou jeste varoval a pokud si nedaji rict, jejich chyba (aspon hraci pak budou mit v realu koho mlatit ;-)). Farflame the Brave Paladin > Chanis