Posted By: avs (avs) on 'CZcompMusic'
Title:     hudebni editor
Date:      Sat Nov 25 19:12:51 2000


Pratele, kdyz uz jsem se do toho tak dal, tady mam miji nejnovejsi vizi 
hudebniho editoru. Cilem mym bylo samozrejme delat hudbu a la MOD, ale 
oprostit se od prezitku.

Cili:

1. objektovy pristup. svet a cely zivot je objektovy. cili hudbu skladame z 
objektu.

2. oddelime uloziste dat a vizualni editor.

3. objekt muze byt ruznych druhu. bud neco jako sampl nebo instrument, treba 
neco jak to pouziva magix music maker. nebo pattern, cast patternu, kus 
bicich, nebo program (!) v nejakem skriptovacim jazyku.

4. skripty. pro ty, kteri chteji vice.

5. pro ty, co chteji mene, plne vizualni editor.

6. cili vlastne interne jazyk (programovaci), na venek se to tvari, ze tam 
zadny jazyk neni.

7. ZADNE omezovani jeden-dva prikazy na radku. jedna nota ve sloupci. Fuj!
pekne at to hraje, co my chceme. na aby my jsme to editorvali tak, jak on umi 
hrat.

8. midi system nastroju. tzn. jednak 128 nastroju ala midi plus dalsi a la 
mod. a hlavne nedavat "cislo nastroje" vedle noty, ale venovat sloupci 
nastroj a hrat pak v tom sloupci tim nastrojem cokoliv.

9. s temi sloupci - musi to byt objektove, jak jsem rekl, takze to, co se tim 
sloupcem vlastne bude dit, popisemem objektem (tzn napr. moznost hrat vic 
samolu zaraz nebo nejake silenosti, ktere "MOD" neumoznoval).

A to je vsechno. Proste editor pro lidi, ne lidi pro editor.
A za druhe zadna omezeni (viz max. 99 nastroju it2 apod.)

Tak a cekam vasi kritiku (pokud budete strilet, tak prosim pouze slepymi 
naboji...)
 
-----
AVS, Aley von Stephansdorf

AleyKeprt@bigfoot.com

Search the boards