Posted By: avs (avs) on 'CZcompMusic' Title: hudebni editor Date: Sat Nov 25 19:12:51 2000 Pratele, kdyz uz jsem se do toho tak dal, tady mam miji nejnovejsi vizi hudebniho editoru. Cilem mym bylo samozrejme delat hudbu a la MOD, ale oprostit se od prezitku. Cili: 1. objektovy pristup. svet a cely zivot je objektovy. cili hudbu skladame z objektu. 2. oddelime uloziste dat a vizualni editor. 3. objekt muze byt ruznych druhu. bud neco jako sampl nebo instrument, treba neco jak to pouziva magix music maker. nebo pattern, cast patternu, kus bicich, nebo program (!) v nejakem skriptovacim jazyku. 4. skripty. pro ty, kteri chteji vice. 5. pro ty, co chteji mene, plne vizualni editor. 6. cili vlastne interne jazyk (programovaci), na venek se to tvari, ze tam zadny jazyk neni. 7. ZADNE omezovani jeden-dva prikazy na radku. jedna nota ve sloupci. Fuj! pekne at to hraje, co my chceme. na aby my jsme to editorvali tak, jak on umi hrat. 8. midi system nastroju. tzn. jednak 128 nastroju ala midi plus dalsi a la mod. a hlavne nedavat "cislo nastroje" vedle noty, ale venovat sloupci nastroj a hrat pak v tom sloupci tim nastrojem cokoliv. 9. s temi sloupci - musi to byt objektove, jak jsem rekl, takze to, co se tim sloupcem vlastne bude dit, popisemem objektem (tzn napr. moznost hrat vic samolu zaraz nebo nejake silenosti, ktere "MOD" neumoznoval). A to je vsechno. Proste editor pro lidi, ne lidi pro editor. A za druhe zadna omezeni (viz max. 99 nastroju it2 apod.) Tak a cekam vasi kritiku (pokud budete strilet, tak prosim pouze slepymi naboji...) ----- AVS, Aley von Stephansdorf AleyKeprt@bigfoot.com